BB

私はここで、「私たちの思考の対象」という表現を、以前とは異なる使い方で、使っている。
いま私は、私がそれについて考えているもののことを意味しているのであって、「私が考えているもの(意識内容)」を意味しているのではない。

I am here using the expression "object of our thought" in a way different from that in which I have used it before.
I mean now a thing I am thinking about, not 'that which I am thinking'.